SOME PEOPLE BLAME OUR GENERATION , BUT HAVE THEY EVER STOPPED TO THINK WHO RAISED US ??

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Mi-e dor de tine , de tot..Mi-e dor de serile in care eram doar noi doi . Pentru mine nu mai conta nimic..Ma simteam in paradis,desi stiam ca tie nu iti pasa si e doar o iesire din monotonie .Preferam sa cred ca intre noi e ceva special...Ca ne-am reintalnit cu un scop.. Ma minteam asa in fiecare zi , asteptam fiecare telefon si fiecare mesaj cu sufletul la gura . Au fost 3 luni in care ma minteam ca ne avem unul pe celalalt si asta imi era de ajuns . Dar cum viata nu stie sa se abtina , totul a luat o intorsatura radicala . Te schimbasei. Nu mai erai baiatul de care ma indragostisem .. Ma durea sa vad cum in fiecare zi esti din ce in ce mai distant..Ma dadusei la o parte pentru alta , care nu merita nici macar o flegma din partea cuiva..Te-am inteles . Am vrut sa merg mai departe cu capul sus , sa te uit . Si tocmai cand am crezut ca reusesc , te-ai strecurat iar in viata mea si mi-ai dat toate gandurile peste cap .Poate ca asa trebuie sa fie .. Poate ca tu si eu , la un moment dat , vom avea un viitor comun ..Sau poate ca nu .. E doar o amagire. Nu pot sa renunt la visul asta .. sau poate ca nu vreau. Aici totul este magic. Nu vreau sa revin la realitate..e prea multa ceata . Dar se va face dimineata..mi se va rupe filmul si tu tot acolo , in mintea mea vei ramane . Dar ce s-a intamplat cu noi ? Unde sunt noptile pierdute ? Toate s-au pierdut pe drum .. Se spune ca timpul trece si noi uitam dar am ajuns la concluzia ca timpul nu trece si amintirile raman vii . Macar cu atat am ramas .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu